Każdy kto próbuje swoich sił w internetowych bankach zdjęć wie jak ważne jest odpowiednie podpisanie fotografii. Oczywiście standardem jest używanie słów angielskich, to jasne. Jednak dla kogoś, kto nie posługuje się tym językiem biegle może to stanowić pewną barierę. Dlatego też istnieją firmy, które za drobną opłatą oferują dopasowanie słów kluczowych do naszych fotografii. Jak piszą na forach jest to na tyle skuteczne, że warto wydać pieniądze, w zamian uzyskując wzrost sprzedaży zdjęć. Coraz częściej internetowe banki zdjęć dają do zrozumienia, żeby starannie dobierać opisy zdjęć, bo system i tak stosuje synonimy, a nadmiar słów kluczowych wcale nie pomaga przy ich sprzedaży. Przykładem sytuacji, kiedy dość przeciętne technicznie zdjęcie, dzięki odpowiedniej symbolice obrazu i doborze słów zyskuje dobrą sprzedaż bez względu na którym stocku. Najpopularniejsze jest na shutterstocku, ale fotolia, czy istockphoto nie pozostają daleko w tyle. Podobnie jest z dreamstime. W przypadku Fotolii ważne jest też kolejność słów w opisach. Na początku należy podać te, które są według nas najważniejsze, najlepiej charakteryzujące zdjęcie.
Słowa użyte do zdjęcia poniżej: red, pc, made in China, Asia, Asian, China, Chinese, quality, part, micro, macro, close-up, cheap, color, label, trade, mother board, circuit, product, business, computer, commerce, industry, technology, electronics, background, photography.